!Do it right
!Do it right

למה ווינדוס 8/8.1?

ממסך 'התחל' דרך שולחן העבודה ועד למכשירי מגע, זה מעולם לא היה קל יותר

עם Windows 8.1, תוכל להתחיל משולחן העבודה המוכר לך או ממסך 'התחל' המודרני עם אפליקציות כדוגמת אריחים חיים. באפשרותך להשתמש במגע, בעכבר או בלוח המקשים – מה שהכי נוח לך. ובנוסף, תוכל להשתמש באביזרים שתרצה מאחר ש- Windows תואם כמעט לכולם. תוכל גם לערוך חיפושים במחשב, באינטרנט, בענן ובאפליקציות בו-זמנית עם החיפוש החכם של Bing. פשוט גש לצ'ארם החיפוש בצדו השמאלי של המסך.

עולם האפליקציות של Windows גדל מידי יום, Skype ואקספלורר כבר שם

בחנות Windows, תמצא את האפליקציות האהובות עליך, כמו גם אפליקציות חדשות שתוכל לגלות מדי יום. בנוסף, אפליקציות מוכללות יסייעו לך לבצע פעולות נוספות, כגון האפליקציה 'אוכל ומשקאות' העוזרת לך במטבח, והאפליקציה 'תמונות' המאפשרת לך לערוך את התמונות שאתה מצלם בדרכים חדשות.

המגוון הרחב ביותר של מכשירים עבור כל צורך, רצון או תקציב

מחשב 2 ב-1 (קבל את היעילות של מחשב נישא עם הכיף של טאבלט במכשיר אחד), מחשב נישא (ממחשבי Ultrabook מרובי מצבים בעלי צגים בהבחנה גבוהה ועד למכשירים צבעוניים עם חיי סוללה ארוכים), הכל באחד (עם מסכי מגע עצומים, צגים מלאי חיים ושפע אנרגיה ושטח אחסון) או טבלט (מהמכשיר הקטן של 7 אינץ' שיכול להיכנס לכיס ועד למכשיר החזק של 12 אינץ'), הבחירה היא בידיים שלך, אנחנו רק דואגים לסביבה מוכרת על כולם

כלים שיסייעו לך לבצע את העבודה עם תוכנות שאתה מכיר ואוהב

קבל את Office ויהיה לך החופש לעבוד כמעט בכל עת, בכל מקום ובכל מכשיר. צור מסמכים עם יישומי Office שאתה מכיר וסומך עליהם, שמור אותם בענן וכן ערוך אותם ושתף פעולה עם אחרים בזמן אמת באמצעות Office Online. בנוסף, מסכים מפוצלים עבור ריבוי משימות יסייעו לך לטפל בכל מה שדורש טיפול, ו'חיפוש חכם' של Bing יסייע לך למצוא מידע במהירות, בכל מקום שבו הוא נמצא.

בדיוק כמו שאתה אוהב, התאם, שנה וכוונן ככה שזה יתאים לצרכים שלך

התאם אישית את Windows והפוך אותו לשלך. בחר את הרקע של מסך 'התחל', הצמד את האפליקציות, המשחקים, התיקיות, הפרופילים או אתרי האינטרנט האהובים עליך וסדר אותם כרצונך. ג'וש מכוונן את הכל עד שזה בדיוק מתאים. ממש כפי שהוא עושה עם תפריטי המסעדות שלו.

Windows אחד בכל המכשירים שלך ובכל מקום, תמיד מחובר

עם OneDrive, יש לך גישה למוסיקה, לסרטים, לתמונות, למסמכים, להגדרות, ליישומי Windows ואפילו להיסטוריית הגלישה שלך בכל המכשירים שלך, עם שטח אחסון בנפח ‎15 GB ללא תשלום. זה יספיק לך לבערך 255 שעות של מוסיקה, 20,000 מסמכי Word או 300,000 תמונות. במילים אחרות, זה הרבה. ניתן להשתמש באותו חשבון Microsoft בכל המכשירים. משמעות הדבר היא שאתה רק צריך לזכור שם משתמש אחד וסיסמה אחת, והמועדפים וההגדרות שלך יעברו איתך באופן אוטומטי ממכשיר למכשיר.

Xbox ב- Windows הוא מרכז הבידור שלך

Xbox הוא מרכז הבידור המושלם שלך בענן, הנותן לך גישה למשחקים, למוסיקה, לסרטים, לספריות iTunes שלך ועוד – בבית ובנסיעות.

Xbox Games

Xbox Games כולל את המשחקים שאתה אוהב, כאשר כל יום מגיעים משחקים חדשים. במשחקים רבים ניתן להשתמש במגע לקבלת חוויה מרתקת יותר. ועם Xbox Service, תוכל לבלבל את חבריך עם "טראש טוק", להביס את השחקנים האחרים בטבלת המובילים ועוד.