!Do it right
!Do it right

office שניתן להסתמך עליו – בכל מקום

בין אם אתה עובד במשרד שלך ובין אם אתה במהלך נסיעה, תוכל ליהנות מערכה מוכרת של כלי פרודוקטיביות הטובים בתחומם. יישומי Office – תמיד בגרסאות העדכניות ביותר – מאפשרים לך ליצור, לערוך ולשתף מ- PC ,‏Mac או מכשיר Windows, עם כולם ובזמן אמת.

כלים מקצועיים

מתג את כתובת הדואר האלקטרוני ברמה עסקית עם שם החברה שלך כדי לבסס את ההיכרות עם השם, ושווק את העסק שלך באמצעות חומרים שיווקיים מותאמים אישית שקל ליצור אותם. צור קשר עם לקוחות ועמיתים בצורה יעילה יותר באמצעות מגוון כלי תקשורת, החל מדואר אלקטרוני והודעות מיידיות וכלה ברשתות חברתיות וועידות וידאו.

כלים לעבודת צוות

עם שטח אחסון של ‎1 TB לכל משתמש, יהיה לך שפע של מקום לכל הקבצים שלך. בנוסף, מאחר שהקבצים שלך מאוחסנים באינטרנט, תוכל לשתף אותם עם אנשים בחברה שלך או מחוצה לה, מכל מקום שבו אתה עובד, ובכל רגע. ובאמצעות שיחות מרובות משתתפים בווידאו HD, שיתוף תוכן ולוחות שנה משותפים, תמיד תהיה מתואם עם אנשי הצוות.

הגדרה וניהול קלים

באמצעות הדרכה שלב אחר שלב, תוכל להגדיר משתמשים בקלות ולהתחיל להשתמש בשירותים במהירות. באפשרותך לגשת אל מרכז הניהול הנוח לשימוש מכל מקום, לצורך ניהול כל השירותים שלך. בנוסף, Office 365 מבצע עבורך את כל משימות ה-IT, כך שהשירותים שלך תמיד פועלים ומעודכנים.

מוכן תמיד

יש תמיד ערובה ל- 99.9% זמן פעולה תקינה בגיבוי פיננסי.

אבטחה ופרטיות

אבטחה ופרטיות ובקרת תאימות ופרטיות עוזרות לשמור על בטיחות הנתונים שלך.

משתלם כספית

אין עלויות מראש של תוכנה והעדכניות תמיד נשמרת.